Sneeuw!

Dag iedereen!
Omwille van de sneeuw was het openbaar vervoer een kleine ramp, ik ben net thuis gekomen maar ik heb Thuis dus gemist. Ik stond op het punt om Karen te smsen voor een blogbericht klaar te zetten, toen ik me herinnerde dat zij misschien al in New York zit! Ik zie net dat Benny voor ons de thuisaflevering nog eens opnieuw wil bekijken, en een verslag zal schrijven. Wat een service! Wat als we hem niet hadden 😉
Verder heb ik voor jullie de resultaten van de kwis, jullie hebben goed gewerkt!
Bart Van Avermaet (Waldek) en zijn zoon (pester van Kasper op school) vader en zoon
Donald Madder (Tomaske) en zijn vader Leo Madder (Charles Bastiaens)
Gert Lahousse (Neil Feyaerts en Rudy De Moor) en zijn vrouw Katrien Vandendries (Karolien)
Hans De Munter (Robert Swerts) en zijn ex Ann Hendrickx (Ingrid Michiels)
Janine Bischops (Jenny) en haar ex Walter Moeremans (Leo)
Jelle Cleymans (Jens) en zijn zus Clara Cleymans (Nina)
Leah Thys (Marianne) en haar zus Chris Thys (Claire Bastiaens)
Marijke Hofkens (Leontien) en haar man Bert Cosemans (inspecteur Dirk Van Baelen)
Nolle Versyp (Dr. Dré) en zijn broer Oswald Versyp (Constant De Schrijver)
Oswald Maes (Rogerke) en zijn zoon Jeroen Maes (Steven)
Pol Goossen (Frank) en partner Annemarie Picard (Martha en advocaat van Luc)
Sally-Jane Van Horenbeeck (Peggy) en haar man Robert de la Haye (Axel Verstraeten)
 
het antwoord “zij hebben / hadden partners of familieleden in Thuis” was dus het juiste. Karen en Jolande waren er als de kippen bij (pardon ❗ ) om het goede antwoord te geven en ook Joke, Christel :mrgreen: Gertie en Kat lieten zich niet foppen, plus nog wat anoniempies ❗
 
komende vrijdag wil ik maar liefst DRIE goede antwoorden hebben. jullie krijgen een klein kerkhof van me, dat alleen nog even gesorteerd moet worden…